Wersja obowiązująca z dnia

Zapytanie ofertowe - komputer wraz z oprogrmaowaniem i akcesoriami

Kiwity, 22.05.2025 r.

Gmina Kiwity zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenie budynku Urzędu Gminy Kiwity w komputer stacjonarny wraz z akcesoriami w ramach projektu ,,Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Kiwitach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”

  1. Informacje o Zamawiającym


Gmina Kiwity                                                                                            

Kiwity 28

11-106 Kiwity

NIP 743-19-13-795

Tel. 89 766 09 95

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia
    Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
    (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) – wartość zamówienia netto nie przekracza 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy).
  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem oraz  niezbędnymi akcesoriami tj. kamerką, głośnikami i mikrofonem  spełniającego poniższe parametry techniczne:

Lp.

Nazwa komponentu/wymagania

/elementu /parametru lub cechy

Wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne

1.        

 

Procesor, model

a)       Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchomienia aplikacji 64 bitowych, zaprojektowany do pracy w komputerach typu Laptop.

b)       Minimum Intel Core i5 13 gen.

c) Taktowanie BOOS min. 4.6 GHz

2.        

Pamięć operacyjna

Minimum 16 GB RAM

3.        

 

Karta graficzna

a)       Zintegrowana z płytą główną lub procesorem, dopuszcza się zastosowanie dedykowanych kart graficznych,

b)       Obsługa DirectX w wersji co najmniej 12

4.        

 

Wyświetlacz

a)       Przekątna matrycy minimum 23.8” do maksimum 33” w technologii Full HD,

b)       Matryca obsługująca natywnie rozdzielczość minimum 1920 x 1080 lub 1920 x 1200

5.        

Dysk Twardy

Minimum 512 GB SSD

6.        

 

 

 

 

 

Wyposażenie

a)       Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną,

b)       Mikrofon i głośniki zintegrowane w obudowie,

c)       Zintegrowana w obudowie karta WiFi,

d)       Zintegrowany w obudowie Bluetooth,

e)       Port umożliwiający połączenie HDMI, (co najmniej 2 x HDMI),

f)        Co najmniej 2 złącza USB 3.2,

g)       Porty audio: wejście na mikrofon, wyjście na słuchawki - dopuszcza się rozwiązanie combo

7.        

Zasilanie

a)       Akumulatorowe (Li-lon i/lub Li-Po)

b)       Zewnętrzny zasilacz 230V 50Hz minimum 65W

8.        

 

Klawiatura

a) Mysz i klawiatura w zestawie

9.        

 

System operacyjny

a)       Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit,

b)       Umieszczony na obudowie komputera Certyfikat Autentyczności w postaci specjalnej naklejki zabezpieczającej lub Załączone potwierdzenie producenta komputera o legalności dostarczonego oprogramowania systemowego.

10.     

 

Akcesoria dodatkowe i oprogramowanie

a)       Mysz laserowa lub optyczna,

b)       Klawiatura

c)       Kamera dodatkowa USB: rozdzielczość min: 1920x1080, funkcja konferencji, funkcja aparatu cyfrowego

d)       Głośniki dodatkowe 2.1: moc głośnika niskotonowego 30W, satelitarnego 15W, pilot do sterowania głośnością, jack 3.5mm

e)       Mikrofon dodatkowy kardioidalny, czułość -6dB, szymu własne 74dB, USB, długość kabla 2m, próbkowanie 48kHz

f)       UPS

g) minimum Microsoft Office Home & Business 2024

11.

Gwarancja

 24m producenta

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 maja 2025 r.

 

  1. Sposób przygotowania oferty
  • Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do zapytania ofertowego (załącznik nr 1) wraz z wykazem parametrów oferowanego sprzętu (załącznik nr 1a)
  • Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności i podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W takim przypadku należy wraz z ofertą złożyć stosowne pełnomocnictwo.
  • Oferta podlega jednemu wezwaniu do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień do oferty.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny
    • W formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Wykonawca powinien podać: cenę jednostkową netto, % stawkę podatku VAT i cenę jednostkową brutto oraz cenę ogółem netto, % stawkę podatku VAT i cenę ogółem brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN;
    • Cena ofertowa powinna być tak skalkulowana aby obejmowała wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym. Powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
  • Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o jedno kryterium: cena: 100%
  • Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert
  • Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz wykazem parametrów oferowanego sprzętu (załącznik nr 1a) w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym na adres sekretarz@gminakiwity.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP /UGKIWITY/SkrytkaESP w terminie do 27.05.2025 r. do godz. 10.00
  • Oferty, które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę.

 

  1. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty
  • Oferta zostanie odrzucona jeśli:
    1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, jej zakres nie obejmuje całości przedmiotu zamówienia, w tym również, gdy niezgodność wynika z niezapoznania się przez Wykonawcę z wyjaśnieniami zawartymi w zapytaniu ofertowym,
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. na pierwsze wezwanie do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień do oferty Wykonawca w wyznaczonym terminie nie dokona uzupełnienia wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie złoży wyjaśnień;
  • Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
  1. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
  • Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający uwzględni wyjaśnienia, jeśli nie prowadzą one do zmiany treści złożonej oferty.
  • Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną i spełniająca wszystkie wymagania wskazane w zapytaniu ofertowym.
  • Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty zawierające tę samą cenę, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te same oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
  • O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców w formie elektronicznej. Informacja o wyniku postępowania oraz dane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Nekla. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa.
  • Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdy podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.

 

  1. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest:

  • Michał Pasynek - inspektor, tel. 89 766 09 95 w. 207 e-mail: informatyk@gminakiwiity.pl

 

  1. Istotne warunki zamówienia
    • Kryterium oceny ofert będzie cena.
    • Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
    • Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    • Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieszczona zostanie na stronie internetowej Zamawiającego.
    • Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
    • Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Załączniki:
    • Załącznik nr 1 – wzór formularza ofertowego
    • Załącznik nr 1a – wykaz parametrów oferowanego sprzętu
    • Załącznik nr 2 – projekt umowy

 

Załączniki