Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi wykonania tyflomapy w ramach projektu ,,Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Kiwitach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
Kiwity, dnia 29.05.2025 r.
Zapytanie ofertowe
dotyczące świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi wykonania tyflomapy w ramach projektu ,,Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Kiwitach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
- Zamawiający:
Gmina Kiwity
Adres do korespondencji: Kiwity 28, 11-106 Kiwity
tel. 89 7660995, e-mail: sekretariat@gminakiwity.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie tyflomapy.– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
- TABLICA TYFLOGRAFICZNA o wymiarach 59,4cm x84,1cm(A1) (druk tyflograficzny wypukły, kontrastowy + alfabet Braillea) w ilości jednej sztuki, przedstawiające rzut parteru budynku urzędu gminy w Kiwitach wraz z wykazem pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku urzędu
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
Termin realizacji zamówienie do dnia 31.07.2025r.
Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
- Kryterium oceny ofert 100% cena.
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Agnieszka Rasińska
pod nr tel. 533-911-689 Faks: 89 766 0995 e-mail sekretarz@gminakiwity.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj: od godz. 7:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku.
V. Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym na adres sekretarz@gminakiwity.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP /UGKIWITY/SkrytkaESP w terminie do 06.06.2025 r. do godz. 10.00
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
- Za pośrednictwem elektronicznego formularza cenowo ofertowego, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VII. Informacje o formalnościach
- Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Zamawiający zastrzega możliwość niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyn.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach działu VI Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego tj zgodnie z Zarządzeniem Nr 01/23 Wójta Gminy Kiwity z dnia 02 stycznia 2023 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kiwity zamówień nieprzekraczających 130.000 złotych netto .
Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Przetwarzanie danych osobowych.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
-
- Administratorem Państwa danych jest Gmina Kiwity , realizująca zadania poprzez Urząd Gminy, w imieniu której działa Wójt , adres: Kiwity 28 , 11-106 Kiwity , tel. 89-766-09-95
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa Pani/Pana dane zawarte w dokumentacji postępowania będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z Zarządzeniem Nr 01/23 Wójta Gminy Kiwity z dnia 02 stycznia 2023 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kiwity zamówień nieprzekraczających 130.000 złotych netto.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);- Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy
- Projekt umowy
- Rzut parteru budynku
- Wykaz pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku Urzędu Gminy