Powołanie komisji i przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej w Ochotniczej Straży Pożarnej w Kiwitach
Informacje dodatkowe:
§1.
Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Jerzy Jędrzejewski - Przewodniczący Komisji
2. Justyna Szpakowska - Członek Komisji
3. Krzysztof Plaskota - Członek Komisji
§2.
W skład komisji, o którym mowa w §1, nie powołano osób materialnie odpowiedzialnych za stan składników majątkowych, objętych niniejszą inwentaryzacją, a także pracowników prowadzących ewidencję tych składników w księgach rachunkowych.
§3.
1. Osobą materialnie odpowiedzialną, przekazującą - w ramach inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej jest Pan Dariusz Bekieszczuk.
2. Osobą materialnie odpowiedzialną, przyjmującą - w ramach inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej jest Pan Sebastian Dziadosz.
§4.
Termin rozpoczęcia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej ustalam na dzień 28 grudzień 2010 roku a termin zakończenia na dzień 5 styczeń 2011 roku, według stanu na dzień 31 grudnia 2010 roku.
§5.
Odpowiedzialnymi za przeprowadzenie inwentaryzacji są członkowie komisji inwentaryzacyjnej.
Nadzór nad prawidłowością inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej powierza się skarbnikowi.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Wiesław Tkaczuk