Przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji sprzętu, materiałów i wyposażenia Obrony Cywilnej w Gminie Kiwity
Informacje dodatkowe:
§ 1
1. Przeprowadzić okresową inwentaryzację sprzętu, materiałów i wyposażenia Obrony Cywilnej przechowywanych w gminnym magazynie sprzętu obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Kiwitach.
2. Inwentaryzację przeprowadzić metodą spisu z natury, zgodnie z zasadami określonymi w art. 26 i 27 ustawy o rachunkowości /Dz.U. z 2013 r.,poz. 330 z póź. zm./ wg następującego harmonogramu:
1) powołanie i przeszkolenie komisji inwentaryzacyjnych – do 15 listopada 2013 r
2) zamknięcie ewidencji materiałowej wg stanu na: 29 listopada 2013 roku
3) przeprowadzenie czynności spisowych i opracowanie wyników inwentaryzacji - do 5 grudnia 2013 roku
4) przesłanie wyników inwentaryzacji do WB i ZK W-M UW w Olsztynie - do 9 grudnia 2013 roku., na „ Arkuszu spisu z natury uniwersalnym” stanowiącym załącznik do pisma z dnia 07.11.2013 r. Nr ZK-II.646.3.2013 Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
§ 2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1) Przewodniczący komisji - Jerzy Jędrzejewski
2) Członek komisji - Mariusz Perduta
3) Członek komisji – Justyna Szpakowska
2. Do zadań komisji inwentaryzacyjnej należy:
1) Przestrzeganie ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji,
2) Sprawdzenie prawidłowości wykazanych w spisach symboli oraz nazewnictwa sprzętu i materiałów,
3) Wykonanie spisu z natury w gminnym magazynie obrony cywilnej i porównanie ze stanem ewidencyjnym,
4) Sporządzenie Protokołu inwentaryzacyjnego,
3. Komisja inwentaryzacyjna przeprowadzi czynności spisowe w obecności pracownika ds. Obrony Cywilnej i spraw wojskowych Małgorzaty Kielak- odpowiedzialnej za prowadzenie magazynku OC.
§ 3
Nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji pełnić będzie Skarbnik Gminy.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikowi ds. obrony cywilnej i spraw wojskowych w Urzędzie Gminy Kiwity.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Wiesław Tkaczuk