Wersja nieobowiązująca z dnia

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dotyczącego projektu: „Dostawa w roku 2017 i 2018 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”.

Przedmiotem zamówienia jest:

GKŚO.271.1.2016

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dotyczącego projektu:

 

„Dostawa w roku 2017 i 2018 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”.

 

 

Ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.12.2016r. - Nr 373121

 

1. Nazwa i adres zamawiającego.

 

Gmina  Kiwity

11-106 Kiwity 28

tel./fax: 0-89 766 0995

godziny urzędowania: 7:00 do 15:00

www.bip.warmia.mazury.pl/kiwity_gmina_wiejska/

e-mail: sekretariat@gminakiwity.pl

 

2. Tryb zamówienia.

 

Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art.11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164.)

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

 

www.bip.kiwity.warmia.mazury.pl

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

 

1) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kod CPV.

09 13 41 00 8 – olej napędowy

 

 

2) Przedmiot zamówienia.

 

 Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa w roku 2017 i 2018 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”. Dostawy będą realizowane do zbiornika magazynującego znajdującego się w pomieszczeniu  gospodarczym znajdujących się w miejscowości Kiwity. Pojemność zbiornika wynosi 2 500l. Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostaw oleju napędowego wynosi ok. 34 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego. Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2013 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia  9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.  Rozładunek oleju będzie się odbywał przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 

 

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

 

Termin wykonania usługi:

- rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

- zakończenie - 31 grudnia 2018 r.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

 

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

 

2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 Pzp oraz przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz.978 z póź. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r poz. 233 z póź. zm.).

 

 

8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

 

1)  Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

 

Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada:

 uprawnienia do wykonywania działalności, tj. posiada aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi;

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

 

2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Weryfikacja tego warunku dokonana będzie w oparciu o przedstawioną polisę (opłaconą na dzień składania ofert) a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000 zł (słownie: sto tysięcy).

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

 

3) Zdolność techniczna lub zawodowa.

 

W ramach   tego   warunku   Wykonawca   zobowiązany   jest   do:  wykazania , iż dysponuje:

- min. 2 pojazdami do przewozu oleju napędowego spełniającymi wymagania obowiązujących przepisów w tym zakresie lub innym niezbędnym wyposażeniem technicznym umożliwiającym tankowanie na terenie miejscowości Kiwity;

- min. 2 osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

4)Podstawa wykluczenia.

a) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp;

b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;

- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

c)  W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;

 

 

9. Informacja na temat wadium.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Zamawiający dokona oceny ofert w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:

1) cena oferty (brutto)       – o wadze 60%. 

2) termin dostawy             – o wadze 30%

3) termin płatności faktur  – o wadze 10%

 

11. Miejsce i termin składania ofert.

 

Termin składania ofert do dnia 03.01.2017r. godz. 11.00

Termin otwarcia ofert tego samego dnia o godz. 11.15 w pok. nr 5.

Adres składania ofert:

Urząd Gminy Kiwity, Kiwity 28,11-106 Kiwity

Ofertę i załączniki należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.

 

12. Termin związania ofertą.

 

30 dni – bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

    

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

Wybór oferty

Wynik zamówienia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.