Wersja nieobowiązująca z dnia

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dotyczącego projektu: „Dostawa w roku 2019 i 2020 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”.

Przedmiotem zamówienia jest:

GKŚO.271.2.2018

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dotyczącego projektu:

 

„Dostawa w roku 2019 i 2020 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”.

 

 

Ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.12.2018r. - Nr 664898-N-2018

 

1. Nazwa i adres zamawiającego.

 

Gmina  Kiwity

11-106 Kiwity 28

tel./fax: 0-89 766 0995

godziny urzędowania: 7:00 do 15:00

www.bip.warmia.mazury.pl/kiwity_gmina_wiejska/

e-mail: sekretariat@gminakiwity.pl

 

2. Tryb zamówienia.

 

Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art.11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. Poz. 1986.)

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

 

www.bip.kiwity.warmia.mazury.pl

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

 

1) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kod CPV.

09 13 41 00 8 – olej napędowy

 

 

2) Przedmiot zamówienia.

 

 Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa w roku 2019 i 2020 oleju napędowego do pojazdów i maszyn stanowiących własność gminy Kiwity”. Dostawy będą realizowane do zbiornika magazynującego znajdującego się w pomieszczeniu  gospodarczym znajdujących się w miejscowości Kiwity. Pojemność zbiornika wynosi 2 500l. Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostaw oleju napędowego wynosi ok. 38 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego. Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2017 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia  9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.  Rozładunek oleju będzie się odbywał przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 

 

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

 

Termin wykonania usługi:

- rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

- zakończenie - 31 grudnia 2020 r.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp;
  2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1,2,8 ustawy Pzp w zakresie Wykonawcy:

1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 r. poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629);

2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,  w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;

8) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności”.

 

  1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu, dotyczące:

 

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do:

  • posiadania uprawnień do wykonywania działalności, tj. posiadania aktualnej koncesji na obrót paliwami płynnymi;
  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Weryfikacja tego warunku dokonana będzie w oparciu o przedstawioną polisę (opłaconą na dzień składania ofert) a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy).

  1. zdolności technicznej lub zawodowej;

W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do:

  • wykazania, iż dysponuje:

-             min. 2 pojazdami do przewozu oleju opałowego spełniającymi wymagania obowiązujących przepisów w tym zakresie lub innym niezbędnym wyposażeniem technicznym umożliwiającym tankowanie na terenie miejscowości Kiwity;

-             min. 2 osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia;

 

W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny.

  • Wymagany termin dostawy cząstkowej przedmiotu zamówienia do 4 dni. Wykonawca może zadeklarować termin wykonania zamówienia krótszy (termin dostawy oleju opałowego jest jednym z kryterium przyznawania punktów).

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego  przedłoży wymagane dokumenty. 

 

8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

  1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
  1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg druków dołączonych do SIWZ – załącznik nr 2 oraz 3 do SIWZ.
  2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postepowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów:
  • składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia;
  • w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a).
  1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
  • aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
  • pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawcy.

 

  1. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
  1. aktualna koncesja na obrót paliwami płynnymi;
  2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg zał. nr 5 do SIWZ;
  3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostaw wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 4 do SIWZ;

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

 

  1. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1pkt. 23 ustawy Pzp.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

 

  1. Wykaz dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:

 

a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

 

b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz  z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych\płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 

c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem  w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,  w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

 

9. Informacja na temat wadium.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Zamawiający dokona oceny ofert w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:

1) cena oferty (brutto)                      – o wadze 60%. 

2) termin realizacji dostawy             – o wadze 30%

3) termin płatności faktur                 – o wadze 10%

 

11. Miejsce i termin składania ofert.

 

Termin składania ofert do dnia 08.01.2019r. godz. 10.00

Termin otwarcia ofert tego samego dnia o godz. 10.15 w pok. nr 5.

Adres składania ofert:

Urząd Gminy Kiwity, Kiwity 28,11-106 Kiwity

Ofertę i załączniki należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.

 

12. Termin związania ofertą.

 

30 dni – bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

    

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3.

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.