Wersja obowiązująca z dnia

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup, dostawę i montaż kserokopiarki – urządzenia wielofunkcyjnego

Przedmiotem zamówienia jest:

Kiwity, 29.04.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup, dostawę i montaż kserokopiarki – urządzenia wielofunkcyjnego

 

I. Zamawiający:

Gmina Kiwity

Kiwity 28, 11-106 Kiwity, NIP: 7431913795

 

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż  kserokopiarki - urządzenia wielofunkcyjnego

 

III. Opis przedmiotu zamówienia (minimalne wymagania):

 

a) 1 x Urządzenie wielofunkcyjne o parametrach:

- format papieru od A6 do A3

- urządzenie kolorowe

- obsługa sieciowa (LAN) druk, skan

- prędkość druku A4 minimalnie 20 stron/minutę

- funkcja sieciowej drukarki laserowej

- funkcja cyfrowej kopiarki

- kolorowy skaner sieciowy prędkość minimalnie 40 stron/minutę

- skanowanie do ftp, mail oraz smb

- dwustronny automatyczny odwracający podajnik oryginałów

- podstawa na kółkach

- minimalnie 2 kasety na papier o pojemności minimum 500 arkuszy obsługujące format A3 oraz A4

- rozwiązanie do zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem

- urządzenie nowe

- wbudowany ekran dotykowy kolorowy, opisy na panelu oraz komunikaty w języku polskim

- wydajność tonerów kolor: minimum 19000 stron

- wydajność tonera czarnego: minimum 35000 stron

- gwarancja min. 3 lata bez wymaganych  płatnych konserwacji bądź przeglądów urządzenia

 

b) 1 x Zestaw oryginalnych nowych tonerów do urządzenia markowanych przez producenta oferowanego w pkt. 1. urządzenia, kolory C, M, Y oraz BLACK w tym:

- wydajność tonerów kolor: minimum 19000 stron

- wydajność tonera czarnego: minimum 35000 stron

 

IV. Miejsce, termin i sposób składania ofert, termin realizacji

Ofertę należy składać na formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). W ofercie należy uwzględnić również koszty dostarczenia, rozpakowania, instalacji, konfiguracji przedmiotu oferty na adres Gminy Kiwity (Kiwity 28, 11-106 Kiwity. Wymagany maksymalny czas realizacji zamówienia: do 14 dni od rozpatrzenia ofert.

 

Akceptowalna forma płatności: na podstawie faktury przelew 14 dni, faktura dostarczona razem z przedmiotem zamówienia.

 

Ofertę proszę przesłać do 15.05.2020 r. do godziny 12:00 na adres: informatyk@gminakiwity.pl bądź listownie na adres Urzędu Gminy w Kwitach.

 

 

V. Ocena ofert

Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o następujące kryterium: 100% cena brutto. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  negocjacji zaoferowanej ceny, w przypadku gdy założone w projekcie środki okażą się niewystarczające. Oferta może zostać odrzucona jeśli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

VI. Wymagane dokumenty

Wypełniony formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania oraz dokumentacja dotycząca oferowanego urządzenia (zawierająca jego specyfikację techniczną), umożliwiająca weryfikację oferty.

 

VII. Zakres Gwarancji

a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyposażenie jest nowe oraz posiada wysoką jakość potwierdzoną stosownymi atestami/certyfikatami.

b) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany urządzenia, które ulegnie uszkodzeniu lub posiada wady.

c) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji, jeśli są one spowodowane nie stosowaniem się do dostarczonej instrukcji obsługi urządzenia (w języku polskim).

d) Jakiekolwiek wydłużenie czasu trwania naprawy gwarancyjnej powyżej 14 dni, niezależnie od przyczyn, powoduje przedłużenie okresu gwarancji o całkowity okres niesprawności przedmiotu umowy.

e) Wykonawca wymieni na nowy przedmiot umowy, który był poddany 2 wymianom gwarancyjnym tego samego elementu, a wymiany nie wynikły z winy użytkownika.

f) Celem wykonania usług serwisowych personel Wykonawcy uzyska dostęp do dostarczonego urządzenia u bezpośredniego odbiorcy.

g) W razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może zlecić dokonanie ekspertyzy przez serwis specjalistyczny.

h) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca.

i) Wszelkie wymagane przeglądy serwisowe w okresie gwarancyjnym Wykonawca dokona bezpłatnie.

 

 

VIII. Informacje pozostałe

- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

- Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.

- Zamawiający zastrzega możliwość niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyn.

- Forma płatności: przelew na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury

- Wykonawca dostarczy zamówienie i dokona montażu w siedzibie Urzędu Gminy w Kiwitach, Kiwity 28, 11-106 Kiwity

- Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej  konkurencji i równego traktowania - nie  stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.

- Informacje  dotyczące   wyboru   oferenta   dostępne  będą  na stronie BIP Urzędu Gminy w Kiwitach.

 

Michał Pasynek,

Informatyk.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik zamówienia