Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kiwity
Przedmiotem zamówienia jest:
Gmina Kiwity: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kiwity
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 609967-N-2020 z dnia 2020-11-24 r.
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
1 z 17 24.11.2020, 09:07
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kiwity, krajowy numer identyfikacyjny 51074280100000, ul.
Kiwity 28 , 11-106 Kiwity, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 660 995, , e-mail
p.napiorkowski@gminakiwity.pl , , faks 897 660 995.
Adres strony internetowej (URL): https://bipkiwity.warmia.mazury.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
https://bipkiwity.warmia.mazury.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
2 z 17 24.11.2020, 09:07
Tak
https://bipkiwity.warmia.mazury.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Adres:
Urząd Gminy Kiwity, Kiwity 28, 11-106 Kiwity, pok. nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
3 z 17 24.11.2020, 09:07
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu Gminy Kiwity
Numer referencyjny: GKŚO.I.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: a) usługa, polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli
nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kiwity, na których powstają odpady
komunalne, b) dostarczenie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pozostałych po
wysegregowaniu frakcji odpadów tj. papier, metale, tworzywa sztuczne, opakowania
wielomateriałowe, szkło, odpady ulegające biodegradacji do instalacji komunalnej tj. Zakładu
Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Olsztynie - Stacji Przeładunkowej w Medynach, c)
dostarczenie segregowanych odpadów komunalnych tj. papier, metale, tworzywa sztuczne,
opakowania wielomateriałowe, szkło, odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym
uwzględnieniem bioodpadów do instalacji komunalnej tj. Zakładu Gospodarki Odpadami
Komunalnymi w Olsztynie - Stacji Przeładunkowej w Medynach lub zagospodarowanie selektywnie
odebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich bezpośrednio lub za pośrednictwem
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
4 z 17 24.11.2020, 09:07
innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią
postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 797). d) dostarczenie odpadów zbierany w Punkcie Selektywnej Zbiórki
Odpadów (PSZOK) do instalacji komunalnej tj. Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w
Olsztynie - Stacji Przeładunkowej w Medynach lub zagospodarowanie zgodnie z hierarchią
postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2020 r. poz. 797). Zamówienie nie obejmuje podmioty gospodarcze, instytucje, szkoły,
obiekty użyteczności publicznej.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 15 %
wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienie
uzupełniające zostanie udzielone po złożeniu na piśmie przez Wykonawcę wniosku wraz z
uzasadnieniem o udzielenie zamówienia uzupełniającego. Umowa Zostanie zawarta w terminie do 14
dni od daty złożenia przez Wykonawcę wniosku.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
5 z 17 24.11.2020, 09:07
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01 lub zakończenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada: - aktualne
zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 Ustawy z 14
grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) - aktualne zezwolenie na
zbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 41 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz. U z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) - aktualny wpis do Rejestru działalności
regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu
gminy Kiwity. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego
oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na
żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia. Weryfikacja tego warunku dokonana będzie w oparciu o
przedstawioną polisę (opłaconą na dzień składania ofert) a w przypadku braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 300 000 zł.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a
wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie
Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty.
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
6 z 17 24.11.2020, 09:07
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) wykaz usług
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę
polegającą na odbiorze, transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i
zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 12
miesięcy w granicach administracyjnych jednej gminy (miasta, posesji należących do Spółdzielni
Mieszkaniowej) obejmujące swym zakresem, co najmniej 500 punktów adresowych lub nie mniej
niż 1500 mieszkańców. b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że posiada co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów
komunalnych, z funkcją kompaktującą, przystosowane do odbioru odpadów komunalnych z
pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania
selektywnie zebranych odpadów, z funkcją kompaktującą, przystosowane do odbioru odpadów
komunalnych z pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l, - jeden pojazd do odbierania
odpadów bez funkcji kompaktującej. - Wykonawca wykaże, że zatrudnia na podstawie umowy o
pracę osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności
polega w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, na
stanowiskach - kierowców pojazdów do wywozu odpadów oraz obsługi pojazdu (dotyczy pojazdów
wskazanych w ofercie). W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
7 z 17 24.11.2020, 09:07
wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
czynności. Zamawiający uprawniony jest żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełnienia
ww. wymogów i dokonania ich oceny. - dysponuje odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą
magazynowo-transportową, która spełnia warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Baza ta powinna znajdować
się na terenie gminy Kiwity lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a
wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie
Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
8 z 17 24.11.2020, 09:07
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym terminie wymaganych dokumentów. a) odpis z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych\płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
d) aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach. e) aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. f) aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
9 z 17 24.11.2020, 09:07
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kiwity. g)
Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze,
transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz
właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy w
granicach administracyjnych jednej gminy (miasta, posesji należących do Spółdzielni
Mieszkaniowej) obejmujące swym zakresem, co najmniej 500 punktów adresowych lub nie mniej
niż 1500 mieszkańców – zał. Nr 4 h) Wykonawca przedstawi polisę a w przypadku braku inny
dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 300 000 zł. i)
Wykonawca wykaże, że posiada, co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbioru
zmieszanych odpadów komunalnych, z funkcją kompaktującą, przystosowane do odbioru odpadów
komunalnych z pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l, - dwa pojazdami przystosowanymi
do odbierania selektywnie zebranych odpadów, z funkcją kompaktującą, przystosowane do odbioru
odpadów komunalnych z pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l, - jeden pojazd do
odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, – zał. Nr 5 j) Wykonawca wykaże, że dysponuje
odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą magazynowo-transportową, która spełnia warunki
zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Baza ta powinna znajdować się na terenie gminy Kiwity
lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy. – zał. Nr 6 k) Wykonawca wykaże, że
zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu
zamówienia, a realizacja tych czynności polega w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy na stanowiskach: kierowców pojazdów do wywozu odpadów oraz
obsługi pojazdów – dotyczy pojazdów wskazanych w ofercie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach
potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
10 z 17 24.11.2020, 09:07
postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu. 2. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia potwierdzające, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru
albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy
organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z
postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach
złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11
ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
11 z 17 24.11.2020, 09:07
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
12 z 17 24.11.2020, 09:07
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
13 z 17 24.11.2020, 09:07
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Kryterium środowiskowe 20,00
odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów 20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
14 z 17 24.11.2020, 09:07
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
15 z 17 24.11.2020, 09:07
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym integralną część
niniejszej specyfikacji – zał. Nr 9 do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z
treścią umowy i zaakceptowania jej postanowień poprzez zaparafowanie każdej strony projektu
umowy oraz podpisanie w miejscu przeznaczonym dla wykonawcy oraz załączenie podpisanego
projektu umowy do oferty. 3. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami art. 144
Pzp. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy na podstawie zapisów art. 145 –
146 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
16 z 17 24.11.2020, 09:07
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=41a94...
17 z 17 24.11.2020, 09:07
Załączniki
Treść ogłoszenia
SIWZ
- Zał. nr 2 - warunki spełnienia udziału w postępowaniu
- Zał. nr 3 oswiadczenie o braku przesłanek wykluczenia
- Zał. Nr 5 - Wykaz pojazdów
- Zał. nr 1 - oferta
- Zał. Nr 4 - wykaz wykonanych usług
- Zał. Nr 6 Informacja o bazie magazynowo-transportowej
- Zał. Nr 9 - projekt umowy
- Zał. nr 8 uchwała w sprawie sposobu i zakresu świadczonych usług
- Zał. Nr 7 Regulamin utrzymania czystości i porzadku
- SIWZ GKŚO.I.271.15.2020