Wersja nieobowiązująca z dnia

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kiwity

Przedmiotem zamówienia jest:

GKŚO.I.271.7.2016

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dotyczącego projektu:

 

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kiwity”.

 

 

Ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2016 r.2016 r . Nr 364343

 

1. Nazwa i adres zamawiającego.

 

Gmina  Kiwity

11-106 Kiwity 28

tel./fax: 0-89 766 0995

godziny urzędowania: 7:00 do 15:00

www.bip.warmia.mazury.pl/kiwity_gmina_wiejska/

e-mail: sekretariat@gminakiwity.pl

 

2. Tryb zamówienia.

 

Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art.11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz.)

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

 

www.bip.kiwity.warmia.mazury.pl

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.

 

1) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kod CPV.

90500000-2 usługi związane z odpadami

90511000-2 usługi wywozu odpadów

90512000-9 usługi transportu odpadów

90514000-3 usługi recyklingu odpadów

 

2) Przedmiot zamówienia.

a) Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Kiwity w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z określonymi przepisami prawa.

Odbiorem zostaną objęte odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny jak również zmieszany, powstające w gospodarstwach domowych (zamówienie nie obejmuje podmioty gospodarcze, instytucje, szkoły, obiekty użyteczności publicznej) – w każdej ilości.

b) Zamówienie obejmuje dostarczenie właścicielom nieruchomości, w ramach oferowanej ceny, odpowiedniej ilość pojemników i worków na odpady.

c) Odbiór odpadów komunalnych zgromadzonych w sposób selektywny z punktu selektywnego zbierania odpadów, zlokalizowanego w miejscowości Kiwity – w każdej ilości.

d) Transport oraz przekazanie zebranych odpadów komunalnych do regionalnej instalacjach przetwarzania odpadów komunalnych należącej do Regionu Centralnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego tj. Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Olsztynie - Stacji Przeładunkowej w Medynach.

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

 

Termin wykonania usługi:

- rozpoczęcie 1 stycznia 2017 r.

- zakończenie 31 grudnia 2018 r.

 

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

 

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

 

2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 Pzp oraz przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz.978 z póź. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r poz. 233 z póź. zm.).

 

 

8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

1)  Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada:

- aktualne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21 ze zm.)

- aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21 ze zm.)

- aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kiwity.

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

 

 

 

2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Weryfikacja tego warunku dokonana będzie w oparciu o przedstawioną polisę (opłaconą na dzień składania ofert) a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000 zł (słownie: sto tysięcy).

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

3) Zdolność techniczna lub zawodowa.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

a) wykaz usług wykonanych, lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku, świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem, terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednej gminy (miasta, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) obejmujące swym zakresem, co najmniej 700 punktów adresowych lub nie mniej niż 2000 mieszkańców.

 

b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej:  

- dwa pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, z funkcją kompaktującą, spełniające normę emisji spalin min. EURO 4, przystosowane do odbioru odpadów komunalnych z pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l,

- dwa pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów, z funkcją kompaktującą, spełniające normę emisji spalin min. EURO 4, przystosowane do odbioru odpadów komunalnych z pojemników o pojemności od 110 l do 1100 l,

- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, spełniające normę emisji spalin min. EURO 4.

 

- Wykonawca wykaże, że zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy na stanowiskach:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia - kierowców pojazdów do wywozu odpadów oraz obsługi pojazdu (dotyczy pojazdów wskazanych w ofercie).

W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny.

- dysponuje odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą magazynowo-transportową, która spełnia warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Baza ta powinna znajdować się na terenie gminy Kiwity lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia a wobec Wykonawcy, którego oferta została uznana, jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane dokumenty. 

 

4)Podstawa wykluczenia.

a) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp;

b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;

- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

c)  W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;

 

 

9. Informacja na temat wadium.

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Zamawiający dokona oceny ofert w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:

1) cena oferty (brutto)  – o wadze 60%. 

2) doświadczenie wykonawcy – o wadze 15%

3) kryterium środowiskowe (emisja spalin) – o wadze 25%

 

11. Miejsce i termin składania ofert.

 

Termin składania ofert do dnia 20.12.2016r. godz. 10.00

Termin otwarcia ofert tego samego dnia o godz. 10.10 w pok. nr 5.

Adres składania ofert:

Urząd Gminy Kiwity, Kiwity 28,11-106 Kiwity

Ofertę i załączniki należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.

 

12. Termin związania ofertą.

 

30 dni – bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

    

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7, art. 134 ust. 6 pkt. 3.

 

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

  • SIWZ
    format: word, rozmiar: 176.5 KB, data dodania:

Wybór oferty

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.